camillac

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Camilla Carlsson - 13 mars 2012 22:21

Då har man klarat anatomiprov 3 också då! Fick godkänt och det är jag jävligt stolt över. :P

Mer då? Inte så mycke mer att nämna.. Jo, jag sprang 40 min idag på gymmet, fick en jävla chock när jag kolla på klockan och insåg det.. Är väldigt explosiv så jag har mycke styrka till en början men tappar den lätt, så det var roligt att se att man kan ha lite uthållighet också. De va väl det ändå som hänt, fan va tragiskt..


Jo, en till sak! Har börjat med gymnastik nu också, har aldrig kunnat hjula så nu har en gymnast tagit tag i problemet så vi övar på sporthallen varje Fredag. Hoppar på printar o slänger sig ringar gör man också, sjukt roligt! Hon hade aldrig stött på nån som hade så konstig hjulnings-teknik som mig, jag snurrar i luften? haha!


seeen........... näh, inge mer.


Kan inte fatta att det bara är en månad kvar på kursen nu sen åker vi ett gäng till Norge för att jobba, i 9 veckor? Det är länge... Speciellt för en sån hemmakär sate som mig :)

Har börjat kolla upp resa nr 2 också, är lite sugen på att åka till Indien o jobba.. Jag och en till i klassen håller på spånar nu. Vill eventuellt jobba på ett yoga/massage/aroeveda-liknande ställe.


skola, träning, skola, träning.. Jag vet, jag ska skaffa mig en fritid snart så ni får något roligt att läsa..



Och Alexandra Grundén, uppdatera din blogg lite oftare tack. Amanda, du sköter dig bra!


Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards