camillac

Alla inlägg under februari 2012

Av Camilla Carlsson - 21 februari 2012 17:44

Dagen började med att jag fortfarande hade 0 energi men det har blivit bättre nu! Fixade provet, närmare VG än IG så det är ju bra.

Prov 2 gjorde vi idag & den fick jag ialafall mvg på så känner att jag fått min revange!

Gött,gött, göööööööött..


På Torsdag ska man hem till bollan då och stanna kvar där en vecka. Vila ut, grina lite ( vet inte varför men känner att jag behöver det). Så otroligt känslig nu för tiden.. Kände att jag ville grina idag för jag orkar inte lyssna längre på alla ord som måste präntas in. Har 2 prov kvar och all energi är snart uttömd känns det som. Tror jag ska försöka boka en healingtid hemma i Bollnäs, se om det blir nå bättre. Jag vet iof att jag har hormoner som spökar, men sån här kraftig pms brukar jag aldrig ha...


Nu ska jag laga tacopaj sen blire filmkväll med bruudsen.. Så glad att jag har dom här, att jag har träffat dom. Så fina människor som bara reser en upp när man känner att man är på botten. Gud vad jag trivs här, med dom.

Jaja, som sagt, laga mat vare!


Hörs hääj

Av Camilla Carlsson - 20 februari 2012 17:12

300 dagar om året är jag glad, idag är inte en sån dag.

Den är rent åt helvete!! PMS x 10000, prestationen på provet var skamligt dåligt!! Har jag tur får jag G, men det var inte det jag strävade efter. När det väl gäller så fuckar hjärnan ur totalt. Så jääävla arg...

Ska fira ikväll att vi är klar, men tror jag avbokar för idag vill jag inte veta av mänskligheten ( förutom sambon), jag ska kedjeröka, boxas och kanske ta ett glas rött..


De värsta är att vi har ett nytt prov imorrn som jag måste ladda om till.


Jaja, man kan inte alltid va glad. Kan va skönt att få utlopp för sina aggressioner å.. eehheehh

Av Camilla Carlsson - 20 februari 2012 10:28

Godmorgon!

Ska strax till skolan, idag är det stora provet. Usch...



I Mora så hitta jag äntligen lite fräna earcuffs! Gillar dom.

 


Ha en bra måndag!


Pöss

Av Camilla Carlsson - 19 februari 2012 22:45

Tänkte göra en snabb uppdatering. Helgen har varit mycket lugn och väldigt bra. Hade loppis i lördags för att få pengar till klasskassa, lite kul att jag köpte upp hälften av alla grejer som klassen tagit med sig, haha! Men jag är en liten secondhand tjäj. Hittade en väst som min lärare sålde som hon aldrig använt typ, ett riktigt fynd. Ska lägga ut lite bilder sen :)


Sen har jag varit och kollat synen i Mora och mycket riktigt så behövde jag glasögon! Bara när jag ska köra bil, tv-gluttande och så vidare.. Passade på att köpa de gröna byxorna på HM också, älskar dom!


Ja, det var väl allt för mig.


Nattinatt!

Av Camilla Carlsson - 16 februari 2012 19:11

Heeeelg!! Gudomlig och välbehövligt :) Dock blir det ingen helg med mycket fritid, det blir en mördarhelg.

Har mitt anatomiprov på Måndag. Konstigt nog längtar jag så jag snart blir klar med skiten!! Å jag ska klara det, det har jag bestämt. Jag har inte slitit så här mycket sen den dagen jag gjorde mitt teoriprov till körkortet, haha.

Trodde min hjärna skulle överbelastas men den håller än.. Som sagt slitsamt, men en otroligt häftig känsla av att man lärt sig så mycket nytt under 3 veckors tid. Alla kroppens funktioner är faschinerande.. Är glad att jag är frisk och att min kropp funkar som den ska.


Annars så har det inte hänt så mycket nytt?.... hmmm...........


Längtar till Norway nu ialafall.


Och jag saknar brorsan mycket nu... Han hare gött i Australien ialafall... Å han kommer hem i Maaaaj! :D


 

Visst är han fin min bror? smart as hell också.. Tog alla iq-celler och lämna lite kvar till mig.. men lite stolt lillasyster är man allt :)


Av Camilla Carlsson - 8 februari 2012 16:09

I och med att man bor i Orsa nu och för att man är inne i en massageperiod vilket betyder att jag endast går klädd i myskläder hela dagarna, så har det inte blivit nå shopping på sisådär.... 2 månader? 3 tillome?

Är sjukt stolt över detta. Dock har jag inte sparat in en ynka krona iaf :(


Har ialafall 0 koll på dagens mode och idag bestämde jag mig för att kika på HM:s hemsida utan att shoppa! Men herrejävlar va läckra kläder det finns nu. Det är ju dräggelmode deluxe!! Måste beställa...lite ;) Dessa är mina favoriter:


         

 

Av Camilla Carlsson - 6 februari 2012 23:02



Haft en mycket bra helg i Bollnäs! Har varit så jävla produktiv, hunnit gymma, plugga en massa, pussat & kramats me hunden, umgåtts med vännerna osv. Känns sjukt bra!

Som vanligt så gillar jag att hålla mig lite kort och istället slänga in lite kort. En bild säger mer än 1000 ord, och jag orkar sällan skriva 1000 ord. Såatteeeehhhh.....


Fredagen va jag lugn med mitt paparazzi-fotograferande, men jag och Amanda från klassen var och gymmade för att sedan avnjuta en god lunch och massa plugg på badhuset.


Startade min Lördag med en redig brunch hos fina Linda. Gav henne en helkroppsmassage och så satt vi mest och tjattra och tog ikapp lite förlorad tid. :) Välbehövligt

Lördagen tagga man för utgång med Alex och Malin, köng. Jag och Alex ( my partner in crime) blir alltid packad när vi går ut tillsammans. :) haha..

 

Avverka även ett ordentligt pluggpass, sen när vart jag så här ambitiös?

   


Söndagen = Baaakiiis, sen när vart jag så här bakis?




 

Idag så har jag varit ledig, men tro på fan att jag klev upp 06.30 ändå för att shaka loss på ett body combat/zumpa-pass för att sedan bli bortskämd med frulle. Sen när vart jag så här hurtig?

         


Nu ska jag sova, nattinattiii!!

Ovido - Quiz & Flashcards