camillac

Alla inlägg under september 2011

Av Camilla Carlsson - 30 september 2011 18:47

Det finns många fördelar med den här skolan. En av dessa är att vi som går hälso-linjen har 60% på alla Kerstin Florian produkter.

För er som inte vet, så är Kerstin Florian exklusiva spa-produkter för både ansikte & kropp. Används bl.a på stuuurebaaadet.. Då fattar ni va?!?! haha


SÅ, om ni vill passa på att lyxa till det i vardagen utan att bränna upp hela plånboken så smörar ni lite extra för mig, så fixar jag det åt er ;)


Bra julklapp om inte annat??

Av Camilla Carlsson - 19 september 2011 23:06

Hej hopp!

Jävlar, var ett tag sen man uppdaterade här-

Har varit utan internet i typ 3 veckor så det är mycket att ta ikapp.

Känns som att jag totalt tappat kontakten me omvärlden under dessa 3 veckor.

Men jag stortrivs här, verkligen! Det är som en ny värld har öppnats upp.

Dock så sker det mycket förändringar i en själv som kan vara väldigt jobbiga också i början. Fick börja med presentationsteknik, vilket innebär att man vart uppslängd å fick stå o prata inför 34 pers som man aldrig träffat. Men efter lite envishet så har man överlevt de också å jag växte otroligt mycke bara efter en vecka. :)


Gillar också att det är lite som ett kollektiv här. Man springer runt i alla lägenheterna. Passar mig som är så rastlös av mig, haha. Fast bra också att man har sitt lilla krypin när det behövs:)



 

Nattinatt


  
Ovido - Quiz & Flashcards