camillac

Alla inlägg under juni 2012

Av Camilla Carlsson - 21 juni 2012 03:37

Typiskt mig är att:

* Börja packa samma morgon/natt som jag ska åka till Sverige

* Få för mig att dricka sangria med kollegorna samma natt

* Inse att jag inte gjort en läxa som ska vara inlämnad på måndag men tro att jag lyckas göra den när jag är full.

* Inse att man även får 2000 denna månad och inte spart ett enda jävla öre

* Inse att man jobbat 4 jobbdagar och faktiskt får betalt, MEN att vi inte har ett skattebevis och därför inte kan få betalt innan vi fixat det. Vilket jag inte kommer hinna fixa.

Ibland får man inse att man bara är som man är, även fast man vill slå ihjäl sig själv dessa stunder! :)


 


Kommer sakna alla på Farris Bad otroligt mycket! Det har varit 9 lärorika veckor :)

Av Camilla Carlsson - 19 juni 2012 00:52

  Det finns en blomma vit som snö,

Kan ej vissna, kan ej dö.

dess namn känner du nog igen

Trofast vänskap heter den

Av Camilla Carlsson - 18 juni 2012 01:38

Kan inte sova, eller, har inte en försökt. Har vänt på dygnen totalt :P

Sitter o drägglar vid datorn och ser dessa lyckliga kvinnor som får hångla med Russel Crowe.

Han är ju olagligt sexig?

Sen är han från Nya Zeeland också. Och som ni vet så har jag en liten förkärlek till Nya zeeländare/Australienare :P


Ska resa till Australien sista LIAN och ragga upp en egen Rusell och tvinga med honom hem. Sådäså.


Av Camilla Carlsson - 14 juni 2012 23:32

Idag har vi jobbat sista dagen - utan lön :D

Imorrn och mån-ons får vi betalda dagar. Skulle på ett sätt vilja stanna kvar.. Känner att jag inte vill till Bollnäs heller??

Har tappat partysuget  Skulle kunna ta med hunden och dra vidare någonstans.. Kanske ska bosätta mig i stugan någon vecka.. I Orsa.. Vi har stugan i Orsa, av alla ställen. Kommer aldrig ifrån Orsa eller Bollnäs, haha :)


Nu har vi snart gått utbildningen i 1 år, känns väldigt konstigt. Åren bara flyger iväg? Och jag fyller 24 väldigt snart, wierd.. Får man snart kalla sig kvinna nu då? När jag var liten så längtade jag tills jag skulle fylla 30, för jag inspirerades av Jennifer Aniston och hennes snygga, kvinnliga stil. That's not going to happen. Men jag kan ha min egna konstiga stil som 30-åring ;)


Nu orkar jag inte skriva når mer.

Hej då


Av Camilla Carlsson - 7 juni 2012 14:49

Häj.

Idag har vi en ledig dag, försöker njuta av dagen och inte tänka på aaalla behandlingar kommande helg..

Har varit upp till Cubus och Vila en sväng. Bestämde mig för att inte shoppa något under Norge vistelsen för att spara in pengar, går sisådär :P


Nu har vi 2 veckor kvar här, typ. Veckorna har gått så fort? Velar fortf. på om jag ska jobba kvar en vecka eller inte.. Samtidigt så skulle det va kul att få komma hem också, har ju bara 1 månad "ledigt" innan skolan börjar igen.


 

Köpte en svart långkjol på Cubus för 49kr, den kommer jag nog använda flitigt i sommar för den är sååå skön! Sen en grön paljett tröja, den är mycket grönare i verkligheten.

       

Vår snälla manager och hennes barn. Blev bjuden på mat och fick rida, blev riktigt bortskämda :)

     

Har börjat klippa luggen själv också.. den är lite....sne....... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards