camillac

Alla inlägg under maj 2012

Av Camilla Carlsson - 30 maj 2012 01:18

Ta inte illa upp, vänner och familj, men jag saknar hunden så sjuuukligt jävla mycket. Det gör ont i mitt hjärta...

Kanske är det för att en hunds liv är så mycket kortare och att mitt samvete säger att jag borde vara där 24/7.

Dom enda gångerna som jag känner att det är jobbigt här är när jag saknar hunden... och pappa... För jag vet att alla andra nära klarar sig så bra som det är.. Men som sagt, jag kännar att jag borde finnas till där, för dom, hela tiden.


Hur kan man vara så ful och söt på samma gång?? 



Av Camilla Carlsson - 28 maj 2012 23:16

- Behandlingen kostade inte 8000, min kära vän Annelie hörde nog lite fel :) haha, tur var väl det!

Den kostade 2600 :- och jag kan nu konstantera att det är värt det, om man har ekonomin för det. Otroligt härlig och uppiggande. Behandlingen är 110 min, väldigt värt för en sån som mig som har svårt att koppla av. Men jag hann tillome slumra till några ggr :)


Nu orkar jag inte skriva nå mer för jag läre sova men lägger inte lite bilder som vanligt :)


 

Volleyboll spelande efter jobbet =)

 

Såhär ser man ut efter en helgs jobbande här =)

 

Hittade en orm i skogen idag

 

Var sjukt mycket mygg i skogen så jag såg till att skydda mig väl så dom jävlarna inte åt upp mig

   

Köpt en ny gul väska som jag älskar, även nya ballerinas (detta är bara syrran intresserad av så den informationen är till dig ;) )


Av Camilla Carlsson - 22 maj 2012 00:27

Min kära rumskompis infromerade mig om att behandlingen inte kostade 2000 utan 7000:-, alltsååååååååååå..... det är som en utlandsresa för fan? haha.. Tror inte en bonde som mig kan få in det här i huvet..


Kommer uppdatera efter behandlingen och sätta mitt personliga värde på det. kan bli kul :)

Av Camilla Carlsson - 21 maj 2012 22:28



Idag är jag en glad tjej! Det första som gjorde mig glad var att vi fick sovmorgon till kl 12, men o andra sidan så börjar vi som tidigast kl 10 jämt, haha.. Men jobbar desto senare, vilket passar mig peeerfekt!

Det andra var att jag fått väldigt roliga och tacksamma kunder, sånna som bara ger en positiv energi.

Det tredje är att vi vart uppskrivna som provdockor på Torsdag då  folk från märket dr Babor kommer och har upplärning på en ny ansiktsbehandling.

Babor är nåt exklusivt märke som de använder på det här spa't, den behandling som vi kommer att få går vanligtvis på ca 2000 kr vilket är helt galet. Känner faktiskt att vi förtjänar det som vi sliter här utan lön :P Dock kommer det väl stå massa folk runtom men det gör mig iiingenting :)

Det fjärde är att vi är leedig imorrn, jippie.


 

Av Camilla Carlsson - 20 maj 2012 21:58

Hola amigoos!

Har blivit väldigt dåligt med uppdaterandet här. Har åkt till Oslo och de andra dagarna jobbar vi till 20 tiden så man är rääätt trött när man kommer till hotell-rummet. Dock så ser vi alltid till att göra nåt efter att man slutat..

Men vi har det väldigt roligt trots det höga tempot, men mina handleder börjar redan ta stryk, och speciellt min stackars tumme. Det är dock inte så konstigt i och med att jag använder hela min kroppstyngd på den när jag spänningsbehandlar. Har fått tillsagt att jag MÅSTE sluta med det men det är inte så lätt, blir som en ovana... Men man har bara en kropp hela livet så måste börja tänka till nu! Använder armbågen men det kan bli lite för våldsam smärta ibland hehe..

Håller tummarna att tummen håller. ;)


Konstigt nog så saknar jag inte Sverige än? saknar såklart vänner och familj! Men nu börjar man komma in sig här och bli tight med personalen vilket är roligt.


Orkar inte lägga upp bilder nu, finns några på fejsbook!


Puss o kram

Av Camilla Carlsson - 1 maj 2012 22:42

Mitt uppdaterande har hamnat lite på efterkälken just nu.

Har jobbat hela helgen, peeejuuuuh! I lördags så hade jag 7 helkroppsbehandlingar, 3 massörer hade sjukskrivit sig så det var bara att hugga in. Men det har gått väldigt bra. Vi har lärt oss massa nya behandlingar och många är bara inpackningar och ansiktsbehandlingar så det sliter inte så mycket på handlederna :)


Idag hade vi en ledig dag så vi hade först planerat att vi skulle till Stavern men båda var väldigt slitna så vi gick till stranden alldeles bredvid hotellet å lata oss istället. Väldigt välbehövligt och kul att man fick lite färg :)

Sen sprang vi upp till skogen ovanför för en löprunda, joggade 5 km. De ni!


Imorgon ska vi ialafall till Stavern, ska knäppa massa bilder därifrån och lägga upp :)


                    

Gollum!

Ovido - Quiz & Flashcards