camillac

Alla inlägg under november 2012

Av Camilla Carlsson - 30 november 2012 15:53

Såg nu att bilderna aldrig dök upp :P
Så ger det ett nytt försök!

Av Camilla Carlsson - 27 november 2012 16:00

Lite bilder från vårt spa som vi är på nu. Vi trivs riktigt bra!

Av Camilla Carlsson - 21 november 2012 14:37

Nu flyter allt på så jävla bra!
Idag har det hänt så många bra saker:
? december hyran kunde vänta tills januari pga att vi bara får 2000 av CSN då.
? Jag får 1500 i present av min handledare som jag kan ha till resan.
? fått dricks av en kund
? hotellet i Norge som jag jobbade på innan hörde av sig och frågade om jag ville börja jobba där när jag gått ut skolan.
? pappa kunde hämta mig på Arlanda dagen jag kommer hem ifrån thailand så jag slipper oroa mig för det.
? och det bästa utav allt är att jag hinner hem till nyår för att fira det med Amanda och Hugo!!! <3 finns inget jag vill så mycket som att starta året med dom! Och Alex också kanske?? :) hoppas!!

Det var min dag det! :)

Av Camilla Carlsson - 20 november 2012 21:18

Dom här två veckorna.. Vart ska jag börja?


Förra veckan så kände jag att jag ville byta LIA-plats, av olika anledningar. Jag och Signhild började spåna på eventuella ställen att vara på. Som vanligt ska vi alltid överdramatisera allt så istället för att byta något i Sverige så börjar vi kolla i Thailand, haha.

Min ekonomi är ju inte överdrivet bra om vi säger så, så jag var och är lite orolig.

Som tur är så hittade vi ett ställe som verkar bra! Vi får följa svenska arbetstimmar och mat och boende är ingår..

Så på Fredag är styr vi kosan mot thailand då! Allt bokades idag.


Så psykiskt påfrestande period tankemässigt..Måste klara mig utan snus när vi är borta i 5 veckor, började skära ner på det igår = Alla känslor jag haft under ett år dök upp. Hur fan kan man ha alla sorters känslor och tankar för att man varit utan snus i EN dag? Jag grinade, skrattade, ställde min handledare mot väggen (inte bokstavligt talat) och ifrågasatte saker som jag egentligen inte behövt bli arg på såhär i efterhand. Stackars utsatta människor..haha.


"Att ta en chans är att utvecklas som människa. Att ge sig själv möjligheten att vinna något , att tro på framtiden, men också att vinna energin i ovissheten. Det är inget ok att bära, det är en förmån"

- Olof Röhlander, the man.




Av Camilla Carlsson - 13 november 2012 16:08

Ligger på massagebänken på jobbet och funderar på livets alla problem, eller möjligheter. Beror på hur man ser det..
Man kan inte göra alla nöjda och det får man acceptera. Man ska leva för sin egen skull och ingen annans!

Av Camilla Carlsson - 7 november 2012 21:20

Den här veckan är lyx deluxe! Igår fick jag en ögonfransfärgning, ögonbrynsfärgning samt att de vaxade bort hår istället för att noppa. Passar en lat jävel som mig!

Idag fick jag dock känna smärta!! Ställde upp som provdocka på en brasiliansk vaxning.. AJ SOM FAN! Trodde fan hon vaxade bort puppiliran på mig haha... Men nu ska det hålla i 2-3 veckor så det är ju skönt :) Även om smärtan är hög så är det värt det..tror jag..

Men lyxigt känns att man får sånna förmåner på sin LIA-plats, jag trivs väldigt bra :)



Av Camilla Carlsson - 2 november 2012 22:43

Vilken bra dag jag haft, trots allt!
Jag och syrran drack vin igår och rensade hennes garderob, jag fick massa kläder och blev superglad.. Lite för glad för jävlar va bakfull jag vart?! Haha..

Fick ialafall göra en ansiktsbehandling på två 7åriga tjejer medans deras mor fick massage. Medans den ena av dom somnade så stod den andra tjejen bredvid och ställde 1000 frågor haha, så söta!

Nu ska jag nog sova snart, jag är kaputt!

Ovido - Quiz & Flashcards