camillac

Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla Carlsson - 28 februari 2011 19:21

Nu ska jag iväg på tjejkväll! Blir jag , syrran & Maria.

Min lilla rumpnisse ska såklart med också:)


  

Han ligger å sover nu i min säng, sötplupp.


   

Jag idag med nya skärpet , gillar färgen.


Hej dåååå 

Av Camilla Carlsson - 27 februari 2011 16:39

Handlade lite kläder igår med


  

Ignonera mina vackra tofflor, tack! haha

Allt är från Zara utom koftan som är från hm.

Köpte ett fint skärp med men det glömde jag att ta med.


  

Kan säga att jag verkligen fick överväga om jag skulle köpa denna väska eller inte på zara, så snygg! Vad är det med mig & väskor?  Men med min svensson lön så fick det vara. :(

Av Camilla Carlsson - 27 februari 2011 13:45

Jag har inte haft en lugn dag sen förra torsdagen, seriöst ... Inte en sekund.

Dock har jag haft det förjävla roligt under tiden då Linda & sen mamma var här. Nu när man sitter här själv så känns det lite... tomt.
Men har ju fortfarande en liten besökare kvar här - Milou!;D Han ligger i sängen nu & jäser. Får se hur länge jag kan ha han kvar här :)

Nu ska jag städa , att han hund i en liten etta är inte lätt för han drar in grus as hell så måste dammsuga 2 ggr om dagen.  :P




Av Camilla Carlsson - 20 februari 2011 17:56

Sådärja! Nu har man lyckas göra sin första uppsättning bröd också, resultatet vart ju inte riktigt som bilden lovade, haha! Men dom smakar gött & det är huvudsaken. :)


Fick hjälp av proffset Linda , hon är min nya bak & mat-mentor;)


  

Av Camilla Carlsson - 20 februari 2011 13:30

Nu har Linda åkt, känns lite sorligt. :(

Har varit så roligt att ha henne här, vi var som sagt på cosmonova igår & va häftigt det var! Har varit på naturhistoriska många ggr men aldrig varit in på cosmonova, så det var kuuul!:)

Sen har vi ätit så inåt helvete, shit! Såg nu att hon lämnade chipsen & ostkrokarna + att hon tog med massa godsaker till mig. :S

Sen kommer mamma med, så nu ska jag iväg till affären & köpa lite ingredienser sen så ska jag baka morotsbullar. Om jag lyckas så kommer det bildbevis senare;)


PÖSS HEJ.

p.s jag handlade på willys i fredags för 900 spänn, är det vuxenpoäng eller whaat?? Inge mer max nu, jag ska börja lära mig att laga maaaaaaat! hoho

Av Camilla Carlsson - 18 februari 2011 17:22

Nu har vi anlänt till sthlm! Våran roadtrip har gått jättebra & vi är fucking pro's på att hitta i shtlm. Har precis tagit en långpromenad så har jag visat henne runt lite här i Bergshamra.

Nu ska vi göra lyxmiddag & götta oss me lite vin oså.:) Vi har bestämt att vi ska ha en liten "kulturell" helg, haha..

Så imorgon ska vi på cosmonova & sen liiiiite shopping;) Seeeen möta upp Olov & ha en liten kultur reunion. 


  

En bild sen förra gången hon var och hälsade på, den här gången blir det ETT glas vin, haha..

Av Camilla Carlsson - 17 februari 2011 17:16

Hej hopp!

Var ett tag sen jag uppdaterade här, har varit i Bollnäs en vecka nu.

Rekorddålig försjälning på hotellet så what to doo..

Grina nästan av lycka när jag fick min löning för den var bra den här månaden, förra månaden ska vi inte tala om för då blir jag deprimerad , hehe.


Orkar faktiskt inte återberätta om allt jag gjort den här veckan.

Men jag har tagit vara på mina lediga dagar ialafall, blivit riktigt bortskämd av Linda som har väckt mig nästan varje morgon & bjudit på middag, efterrätt & kaffe. LYX?

Ska adoptera dig din lilla jävel:) Hon följer med mig mig till sthlm imorrn med, vi åker bil dit så det blir det en liten roadtrip! ;D


Nu ska jag städa klart i köket sen handla & hämta Alex o bjuda henne på mat !

Av Camilla Carlsson - 11 februari 2011 18:02

Trots vädret & den långa arbetsdagen så är jag på bra humör.

Dels för att jag fick en liten "present" idag, vi får nämligen ta saker som gäster glömt efter 3 månader.

Jag brukar inte bry mig så mycket om det där utan vi har kommit överens om att jag tar oöppnade sprit & ölflaskor så tar dom resten , haha.

Men idag så kom en jobbarkompis med en sak till mig & sa

" du brukar jämt säga att jag har så fina smycken så jag ville att du skulle få ett också, jag tog det här åt dig" , ett helt nytt örhänge i äkta guld. Satt en liten lapp på den med så som sagt, helt oanvänt.

Det finaste är inte smycket, utan att hon tänkte på mig & ville att jag skulle få det. Sånna småsaker kan verkligen göra ens dag!  :)


     

Ovido - Quiz & Flashcards