camillac

Alla inlägg under november 2011

Av Camilla Carlsson - 27 november 2011 13:11

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag, men kul hade vi! Var mycke folk ute på Tuppenz och som vanligt så glömde jag bort att lyssna på hardcore superstar när dom spela :P


Har ny frilla också, like it!


           

Av Camilla Carlsson - 23 november 2011 23:12

Har tappat blogglusten, like tooootally! Men jag tänker ge det ett försök.

Orkar inte skriva om vad jag gjort och blaha blaha.

Mestadels mina vänner som läser bloggen ändå & det mesta läser man på fejjan nu för tiden så det känns inte så spännande att berätta om det.

Jo, har ju varit i Stockholm ialafall - UNDERBART! Behövde det verkligen kände jag. 


Något lite mer intressant är ju faktiskt att jag söker LIA (lärande i arbete) plats i Norge. Har hittat några SPA-hotell som jag tycker lockar lite extra. Känner mig så otroligt peppad inför massagen som startar efter jul. :D

Och speciellt inför SPA-perioden, men den startar ju inte förns typ September hehe.. Men tror det är något för mig.

Ge folk ansiktsbehandlingar och tipsa om massa lyxiga krämer i och med att jag är en sucker för sånna, haha.




   



Ovido - Quiz & Flashcards