camillac

Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla Carlsson - 28 juli 2011 00:20

Senaste inlägget så klagade jag på att jag gjort för lite i Juli månad.. Sen när jag kollar igenom bilderna som jag la in på datan så insåg jag att jag gjort rätt mycket skojj bara de senaste dagarna. Kul att man kan knäppa mycket kort nu!


Åkte med på en liten roadtrip till Hög med syrran, Sofie & Eric i Torsdafs . Vart en väldigt spontan men rolig resa. Träffade lite nytt roligt folk också:)    

Grillade korv och drack vin i Galven me Rooolandz gänget i Måndags. Var en minnesvärd kväll tack vare Dj CP, haha.. (Daniel)

                 

I Lördags så hade jag & alex en nykter kväll. Vi åkte runt o kolla på spökhus men det slutade med att vi satt på Bolletoppen och pratade om livet och kollade ut mot ett regningt Bollnäs. Riktigt mysigt:)



Igår så väckte Linda mig och frågade om vi skulle åka till Lager 157 - Javisst! Vart en heldag med en del shopping. Dock så hittade jag inte så mycket på lager men bubbleroom låg bredvid!

      

Tror fan att jag är ca 1.90 här ... Som om inte mina 178 centimetrar är långt nooog:)

 

 

Av Camilla Carlsson - 24 juli 2011 20:08

Var ett tag sen jag uppdaterade här ser jag! Har mest jobbat på sistonde så det är väl inte så mycket nytt som hänt.

Struntade tillome att dra till brännbollsyran , dels för att jag jobbade och dels för att de va trökit väder.

Känner att det har hänt för lite under Juli månad också, inte för att jag är missnöjd eller något, men ska se till att det händer lite mer! Vi tjejer kom ju överens om att det skulle bli våran " singel sommar" ............................ Synd bara att man bor i Bollnäs och att 90% är ointressanta för att man vet vilka dom är och hela mystiken är som bortblåst, haha. Vart är Edward och Jacob? Trodde jag skulle träffa på dom den här sommaren.

Det andra problemet är , som vanligt, pengar. Vill försöka spara in så mycket som det går . Så det vi har planerat är

* En egen sägensafari, då vi ska dra ut ett gäng å läsa lite spökhistorier i en mörk skog. Burr.

*Bada,bada, bada

*Dricka vin

*Åka till Norge? Jävligt ekonomiskt.


                

Av Camilla Carlsson - 17 juli 2011 16:22


ROLANDZ


Igår bar det alltså av till Hällefors för att kolla på Rolandz.

Gänget hämtade mig vid 9.30 och då hade jag sammanlagt sovit 2.5 timme under natten som va så jag kände mig rätt så mör. Linda hade spränghuvudvärk där på morgonkvisten också, så vi var nog alla lite oroade över hur dagen skulle bli.

Men Lindas huvudvärk gick över och jag höll mig pigg hela dagen/natten.


Första stoppet var i Borlänge där vi fyndade massa på kupolen. Köpte byxor, en klänning och en t-shirt.

Sen drog vi vidare till äventyrsbadet där vi hade en massa sköjj! Gud va vi skrattade!

Vi skulle åka den där vattenrutsckanan som det var väldigt strömt i, men som vanligt så klev vi i lite småkaxiga och trodde att det va nå fjanterier. Sen sögs jag med i strömmen , Linda hann inte ens få tag på mig, sen fastna vi å grejjer. Höll på att dö samtidigt som jag skrattade som en tok. Den där måste fan ha blivit värre sen sist, så var det inte förr när jag åkte den;P


Sen slutligen så stannade vi till i Hällefors då, dansade lite, drack lite öl, sen vidare mot stora scenen. Fy fan va Rolandz va bra!! Jag som inte ens tycker om dansband ÄLSKADE DET. Tror det är för att han blandar in massa humor i det samtidigt som han faktiskt kan sjunga. Behöver inte beskriva konserten mer än - KÖNG!

Sen höll vi igång hela vägen hem , hade kareoke i bilen och fjanta oss typ :)


Här kommer lite bilder från kvällen, kommer mer sen:)


                   


Av Camilla Carlsson - 7 juli 2011 15:51

I F'CKING MADE IT!

Jag kom in på skolan!! Helt sjuk känsla... Alla dessa år som jag har knegat och funderat som en vilsen själ.. Det här var den enda utbildningen som jag verkligen kände att jag vela gå.

Men, utan allt knegande så hade jag inte haft den erfarenhet inom hotellbranchen som jag har nu heller.

Så, för er som undrar så blir man följande - personlig tränare, spa och massageterapeut, receptionist/konferensvärdinna.

Tro de va allt...


Det ska firas me Orup i helgen!;D


Har äntligen köpt en ny mobil också, dock så börja den ju krångla direkt.. men de är ju min vanliga tur de;P Har knäppt lite ego-bilder iaf, haha!


Ska lägga in resterande bilder från gårdagen senare! Tack för en jättetrevlig kväll igår brudar! Hade faktiskt riktigt roligt på tranan, träffa massa folk som man inte sett på ett tag:)


     

Av Camilla Carlsson - 1 juli 2011 23:13

Har en väldigt lugn Fredag, spelar sims & latar mig. Fy fan va skööönt!

Sen jag flyttade hem så har jag inte haft en lugn minut, jag har liksom velat hitta på något hela, hela tiden. Det var inte förns ikväll som jag kände att en sims kväll skulle sitta fint. Amanda har slocknat också tror jag.. Vi är nog lite härdad sen igår;) haha..


By the way, jag älskar Nicki Minajs senaste skiva pink friday.

 - VARNING!! SJUKT SNYGG KILLE SOM ÄR MED I VIDEON. Vilka ögon han har, mums!

Av Camilla Carlsson - 1 juli 2011 13:53

Egentligen har jag miljoner saker som jag skulle vilja skriva ut om. Hänga ut folk & visa vilka svin dom verkligen är. Men jag gjorde det förr & har upptäckt att det tjänar inget till. Personen/personerna i fråga kommer ändå inte ändra sitt beteende.

Jag undrar bara om vissa människor kommer vakna upp en dag och tänka

- Är det såhär jag vill leva mitt liv?

För i mitt tycke så har dessa personer gått över en gräns nu. Äckliga människor med nedvärderande syn på kvinnor. Sorligt.

Ovido - Quiz & Flashcards