camillac

Alla inlägg under januari 2011

Av Camilla Carlsson - 28 januari 2011 02:23

Glömde notera en grej i förra inlägget, idag när jag gick hem från jobbet så kände jag hur ont i huvet jag började få och att min syn förvärrades.

När jag kom hem så skulle jag kolla posten & kunde bara se varannan bokstav.

Sen börja jag som vanligt nojja mig & trodde att jag skulle bli blind. La mig & sov en stund sen när jag vakna så började jag sakta men säkert återfå synen.

Creepy! Kanske borde ta & kolla upp synen, tänk om det slår till igen när jag

är ute & kör eller nå.


Ialafall, jag kan inte sova nu pga min lilla powernap idag. Kollar runt lite på japanskt mode, jag älskar det! Lite annorlunda & snyggare..

  

Av Camilla Carlsson - 27 januari 2011 20:48

Varför händer allt på samma gång? Nu när jag hade gjort upp en framtidsplan så händer något annat istället, det är nämligen en vikarietjänst på Hotell Adrieanne som husfruassistent just nu. Kan ju inte tacka nej till det om jag nu får det?!:)


Men nu till nästa problem - lägenhet i Stockholm. Har inte kvar min alltför länge till. Mycke som måste planeras nu.


        


Om man ska tro bilderna så verkar de vara ett flott hotell!:)


Av Camilla Carlsson - 25 januari 2011 23:47

Tjabba.

Nu är jag tillbaka i Stockholmo igen, har spendera helgen i Uppsala & Bollnäs.

Hamnade i en liten svacka förra veckan då jag bara bröt ihop utan anledning. Tror det hade lite att göra med att jag jobbat så konstigt på sista tiden.

10 dagar ledigt i julas sen har jag fribilt försökt jobba ikapp allt vilket resulterar i att man ramlar ihop av utmattning tillslut.

Så trött på att jobba extra. Jag vill också jobba veckor & kunna vara ledig på helgerna,eller ialafall någon helg i månaden. Jag har liksom ingen balans i vardagen längre, kände jag då.


Men nu har jag vilat upp mig & umgåtts med de bästa! Så skönt att bara åka hem till Bollnäs , äta dygnena runt & umgås med vänner, hunden & pappa.


Har även hunnit göra upp en plan för min framtid vilket jag faktiskt ser framemot.

Jag tror att jag ska säga upp lägenheten till sommaren & jobba i Bollnäs , hitta tillfälligt boende sen resa vidare till hösten. Just nu lutar det åt plugg i Malmö. :)

Känns skönt att man ialafall har lite idéer!



  

Fick två jättefina strandväskor av brorsan :) <3 Notera pappas min bredvid, hahah!


  

Spela något "på spåret" liknande spel, pappa & jag vann tillslut, YEAH!


Väl hemma i Bollnäs så vaknade jag upp bredvid denna sötnöt varje dag.


  

Jag & Alex var ute på äventyr som vanligt.


   

Hade på mig pappas coola brillor som han hade på 70-talet. ;P


   

Bara jag & Alex som förstår detta.


   

Och ÄNTLIGEN har jag denna snygga kavaj hängandes i min garderob.


Sen har vi även fortsatt på våran lilla bok, Linnéa är nu också en av författarna till den. Och idag vart jag bjuden på roma av sötpluppen min, Linnéa & Malin var också med, myspysit:)


Nu orkar jag inte skriva nå mer, hare!   

Av Camilla Carlsson - 23 januari 2011 17:05

Helloooo..

Sitter i Granbo nu med Alex, vi har skapligt roligt. Håller på med ett litet projekt här.. Gårdagen var också rolig, var en jävla dåre som utmana mig på vägarna. Jag vart så förbannad på han så jag gasa på & förföljde han hem. Jag och Alex satt o vänta på den jäveln men han kom aldrig ut.

Kalla oss crazy bitches men så går det när man inte lyder lagen, hahaha..

Av Camilla Carlsson - 18 januari 2011 17:32

Lite bilder sen gårdagen:)

 

          



Av Camilla Carlsson - 18 januari 2011 13:49

Haha, vilken kväll det vart igår..

Ska skriva utförligare senare men först ska vi äta pizza!!

Roligaste kommentaren kom från Amanda - såklart.

 

Vakten - Damen, har inte du druckit ett glas för mycket ikväll tror du?

Amanda - Nääää, men alltså jag är från Bollnäs ja..


Amanda sponsrar med bra reklam åt oss Bollnäsbor. Vi är lite retards alltså.

Av Camilla Carlsson - 17 januari 2011 19:51

Nu är det förfest här hemma, ingen kan ju gå ut ikväll för det är måndag...

Tråkigt, men vi vet hur man festar själv ändåå;) haha


        

Av Camilla Carlsson - 16 januari 2011 23:30

När Steps kom till Segersta.

 

Jag minns så väl mitt första möte med Amanda & Alex. Dom kom under fruktstunden i förskolan, deras pottfrillor var onekligen oundvikliga.

Dom var som två vilsna själar, sökandes efter....mig.


Vi gick sedan vidare till lekrummet, vi hoppade runt bland kuddarna & dom började sin utfrågning, vem är du? vad gör du här?

 

Efter det började vi umgås flitigt, vad vi inte visste var att framtiden var ljus & att steps väntade bakom hörnet.

 

Fortsättning följer / C.


Ovido - Quiz & Flashcards