camillac

Alla inlägg under december 2012

Av Camilla Carlsson - 18 december 2012 07:01

Bara 4 jobbdagar kvar, börjar redan känna mig lite blödig. Men ska väl hem till sverige och lyssna på allt pepparkaks-tjafs och alla andra i-landsproblem :P själv såg jag en död hund imorse på väg till affären. Inget konstigt här.. Kommer nog vara en stålkvinna menalt efter den här vistelsen!

Sen åker vi till Burma på sön, sedan vidare till koh tao för att semestra och då blir vi helt plötsligt 4 tjejer :)

Puss o kraam

Av Camilla Carlsson - 10 december 2012 15:42

Idag har vi haft vår lediga dag! Dom kommet sällan men dom är mer värd än dom lediga dagar man har i Sverige :P sen gör vi inte så överdrivet mycket här om dagarna ändå haha..

Tur att jag har fina vänner och en fin familj i Sverige att se framemot att träffa annars hade jag nog bosatt mig här ;P hunden saknar jag givetvis också!

Ovido - Quiz & Flashcards