camillac

Alla inlägg under augusti 2011

Av Camilla Carlsson - 22 augusti 2011 00:46

Oj, vilken helg! Jag har insett att jag börjar bli gammal. Jag spydde idag:S Det brukar aldrig hända när jag är bakfull..

Hade riktigt kul igår, trots att det var lite folk ute, så va rätt folk ut iaf:)

Fyllehicka fick jag 2 ggr under kvällen å.. Hade tydligen sagt till en kompis på tranan - " tjena, jag är nykter ikväll ja fast jag har druckit en flaska vin" , sen vare ju inte riktigt sant för de va en flaska vin + 3 öl + några shots..


Nu är jag cp pigg också, kommer inte kunna sova på ett tag känns det som.. Sitter å väntar på att nya avsnittet av true blood ska komma ut, är helt fast i den serien. Jason Stackhouse <3

Av Camilla Carlsson - 17 augusti 2011 14:27

Jag måste vara ett nervvrak , jag oroar mig för allt.

Jag hatar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! Önskar att jag vore en sån som bara kan skaka av mig allt. Men näää, allt ska gå på repeat i hjärnan.


Nu har jag fått en lägenhet i Orsa iaf, ska bli sambo med en annan bollnäsbo som jag inte känner men jag lär väl göra det så småningom:) Allt känns toppen ! Bara en vecka o lite till kvar nu... iiiiiiiihhh!!


Bjussar på lite mer sommarbilder .. adiooos!

                           





Av Camilla Carlsson - 1 augusti 2011 15:34

Haft en mycket lyckad helg måste jag säga :) Har väl sammanlagt sovit 6 timmar fre-sön, men det vare värt. Lite segt första timmarna på jobbet men jag är så härdad så min kropp blir som en robot, haha.


                        

Ovido - Quiz & Flashcards