camillac

Alla inlägg under augusti 2012

Av Camilla Carlsson - 12 augusti 2012 22:42

Kom just på att jag har en blogg, den har blivit lite bort-prioriterad.

Nu har skolan startat igen och jag ska erkänna att jag hade ångest veckan innan jag började. Man hinner bli så lat under ett lov ( som iofs bara varade 5 veckor).

Men efter en vecka så är man på fötterna igen och lägger i högsta växeln. Nu är jag på G, vill ha utmaningar, lära mig massa nytt etc. I'm on fireeeeee!!

Sen att jag jag går med helt fantastiska människor gör inte saken värre. Jag tycker verkligen om alla 32 personer i klassen. Hur ofta händer det? Är inte det omöjligt?


Den här helgen så var vi på Rainbow Fields, en festival. Masserade folk för att få in pengar till klasskassan. Stod ute i solen och njöt och hade det rolig. Sen bestämde jag mig för att vara kvar så vi var ett gäng som festade på kvällen. Träffade en danslärare som var så sjuuukt duktig på att dansa. Tror jag aldrig haft så roligt när jag dansat med någon. Blandade afrikansk dans och freestyla som fan :)


På lördagen så var jag kvar halva dagen.. MEN, festival-livet är nog inte till 100% min grej. Fick panik när jag inte fick fräsha upp mig på morgonen. Så vi gick och letade nån sjö i närheten. Dom på festivalen sa att det var 5 minuters gångväg dit. Det var det INTE, fick ta oss över nån jävla myr och det tog ca 20 min innan vi var framme haha..


När jag kom tillbaks till Orsa så tog jag en snabbdusch och fortsatte mitt festande. Då för att Fira Maja som fyllde 25 år. Drack massa drinkar och hade det gött. :) Tog ett nattdopp vi 00-tiden.

Och idag så spelade vi minigolf, lagade massa pannkakor och kollade på OS-finalen.


Ska lägga in lite bilder på datorn sen :)


Bye bye!




Ovido - Quiz & Flashcards