camillac

Alla inlägg under december 2010

Av Camilla Carlsson - 30 december 2010 23:58

Här är 2 bilder till sen lördan, körde på lite 40-50tal, Eftersom jag älskar det.

Behöver nog köpa en ny mobil nu va? Inte starkaste skärpan på min :) haha..

Kommer fler bilder sen från julafton! Ska bråka lite på micke först bara!


  


  

Av Camilla Carlsson - 30 december 2010 22:58

Alex & jag babblar om gårdagen, hur en kille jämt försöker få hem henne när hon är full . Som tur är så kan inte ens alkoholen få henne att säga ja, men om det skulle hända så skulle nog Ljusnans rubriker lyda :

Tjej hoppade från fönstret & dog, gick hem med fel kille ."

 Dagen efter :

 " Kille tände eld på sig själv, fick dåligt självförtroende."

 

 

Det är bara vi som kan ha sådana konversationer via msn. Fy så jag har skrattat:D

Av Camilla Carlsson - 28 december 2010 18:17

Nostalgi : Sommaren 2006 med Micke & Jens :)

 

                                          

Av Camilla Carlsson - 27 december 2010 01:50

Blir lite nattbloggande nudå, eftersom brudarna har gått & lagt sig (Malin & Alex).

En sånhär kväll vill man ha med Amanda, hon & jag är bra på att uggla på nätterna, hehe!  Måste även passa på att gratta henne till hennes förlovning!

Många som förlovat sig det här året! Roligt när nära & kära börjar finna sina rätta. Hoppas jag får den turen i kärlek också!


Tror vi ska försöka ta oss till Orsa imorrn, skulle egentligen åka idag men det tyckte inte vädergudarna. Så hoppas, hoppas, hopppaaas att det blir lite lugnare imorrn. Saknar min kusin så mycket & vi har så mycke att babbla om :)


Hmm, vad ska man mer ta upp då? Är så jävla pigg så måsta skriva av mig lite nu .. få seeee....

Kan väl skriva lite utförligare om gårdagen:

Jag , Alex, Sandra, Malin & Sara åkte till Adde, Jag drack nog ett glas för mycket dry martini för jag mådde inte så bra när jag kom till tranan. Grejen är den att jag inte kände mig så full, men jag är otroligt åksjuk på fyllen. Fy fan vad den åkturen kändes lång, även fast det bara var gärdet - stan. Drack enbart vatten på tranan & återfick kontrollen.

Tjoa runt lite tills Olof hörde av sig & hade fixat en biljett till mig på tuppz. Då vart jag sjukt taggad, eftersom tuppz var målet från första början (tyvärr var jag seg & biljetterna var slut innan), stack från tranan , stoppa första bästa bil som passerade. Killen skjussa mig från traniz till tuppiz, snällt tycker jag.

Inne på tuppz var det sköjj! Träffa många gamla godingar & röjjde loss.


Tack för igår brudar !




Av Camilla Carlsson - 26 december 2010 15:51

Vilken fantastisk jul, allt känns bra just nu.

Syrran & micke har förlovat sig :D :D :D :D Är så glad! Hann umgås med brorsan en massa, har jag inte heller hunnit göra på ett bra tag. Sen resten håller jag hemligt, hähä. Utgången igår var också tipp topp!

        

Av Camilla Carlsson - 19 december 2010 02:07

Fan vilken rolig kväll jag har haft!

Jag bråkade med en gay, han började alltihopa i och med att han låna min hårspray.

Han tracka ner på min smak & sa

- Tjejen, jag har mycket bättre produkter än du. hello, proffs spray?

Jag - Konstigt att det inte syns då, ditt hår ser lite sletet ut.

- Tjejen, du skulle behöva lite tips.

Jag - Grabben, skulle jag ens börja med dig så skulle det ta hela natten, tex  med dina osmakliga uggs.

sen skrek han över hela Östermalmstorg

- BIIIIIIIIIIIITCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

hahah, jag älskar att bråka med bögar <3


Gonatt.

Av Camilla Carlsson - 18 december 2010 18:36

Mitt hår vart inte bra, jag har fjortisblont!!! Ska hålla ut sen blir det att tona ner skiten. Man ska hålla sig till den gamla kära hårfärgen.


Det vart att jag sov hos syrran igår, vi kollade på en jättebra film : The shooter.

Brukar inte tycka om action i vanliga fall. Sen låg vi & babbla ett bra tag , tror jag somnade vid 2-3 tiden. Var skapligt trött när man skulle till jobbet vid 7.

Segt att man jobbar imorrn också bara. Ska iaf me o ta en öl ikväll. Sen får alla andra parta vidare å jag gå hem, nej jag tycker inte synd om mig själv. HEHE


Av Camilla Carlsson - 17 december 2010 15:29

Hade en jättemysig gårdag, vi julhandla lite sen vidare till Friday's & tog en drink...Eller två ;)

Idag är jag på toppenhumör, vet inte varför men jag klagar inte heller.

Ska till stan nu & möta upp syrran, ska hitta en present till mammsen. Sen ikväll så ska vi sola solarium, fixa naglarna, färga håret & ha en allmänt mysig tjejkväll! :)



Ovido - Quiz & Flashcards