camillac

Alla inlägg under juni 2011

Av Camilla Carlsson - 30 juni 2011 00:27

 Music is well said to be the speech of angels.

 



Av Camilla Carlsson - 29 juni 2011 19:08

Har haft en helt underbar dag med fröken Grundén. Badat i poolen & solat + att jag vart bjuden på riktigt god mat. Så jag har blivit behandlad som en riktig prinsessa (a) hehe.

Sen framåt eftermiddagen så drabbades jag av ett otroligt pms-anfall. En fel kommentar och en fel handling kan verkligen förstöra ens dag då. Det börjar att man är förbannad på 2 personer, sen utökar sig det bara. Just nu tycker jag att alla är idioter. Utom Amanda, hon proppa ju i mig mat ; )


Hej då !

Av Camilla Carlsson - 28 juni 2011 17:38

Nu jävlar ska jag ta mig en svängom på Nor, haha! Kan inte fatta att Linda har lyckats övertala mig. Men kul är det att dansa, så mycket vet jag!:)


 

Av Camilla Carlsson - 22 juni 2011 13:14

Hoho! Gissa vilket retard som inte börjat packa än då? Jo, jag !

Men jag passade på att lämna tillbaka min nya klänning idag, den är jättefin men insåg att det inte alls var min stil.

Istället för att spara in pengar så köper jag ett ännu dyrare plagg, fy fan va jävla dum i huvet jag är...Blir väl nudlar den här månaden också..

Igår fick jag presenter av arbetskamraterna med! En silverklocka och 2 ASfina champagneglas i silver. Dom sa att jag skulle använda dom till den dagen jag gifter mig... my ass att den dagen kommer inträffa tänkte jag men det var en fin tanke! Vart suuuperglad iaf. Oh, justja, ett presentkort fick jag med!:)


Nu ska jag till jobbet igen och säga farväl till alla, kommer bli jobbigt.



Av Camilla Carlsson - 19 juni 2011 21:03

Sista helgen i Stockholm kunde inte ha slutat bättre! Vilken jääävla helg.

Trevligt har man det oftast, men apjävla roligt och spårat händer alltför sällan.

Tack gänget för att ni förgyllt mitt liv lite ytterligare :) haha


            

haha, vi hoppade på den här jävla cykeln. Åkte en liten bit sen när vi var framme så skulle han ha 50kr/pers.            

    Hon ska alltid vara värre , på allt     Vad gör du? - Hänger

Ordvitsarna flödade där ett tag:)


 

  Sista bilden , ca 4.30 på morgonen:)



Av Camilla Carlsson - 16 juni 2011 19:22

VARFÖR shoppar man järnet när man får den sämsta lönen hittils? haha...

Men jag kände att jag gjorde några fynd. De hade fått in en ny klänning idag som hade tagit slut efter några timmar. Det kommer en tjej gåendes med klänningen och jag höll tummarna. Hon bekymra sig över att den satt för taight över brösten.

- Jackpot! haha.

Fanns en klänning kvar och den satt som en smäck! Så nu har jag en fin midsommar/födelsedagsklänning:)

Sen köpte jag mest småsaker.


    

Notera min lättöl i bakrunden, ovanligt;) haha



Av Camilla Carlsson - 15 juni 2011 20:57

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag ska flytta. Konstigt.

Har jobbat på som vanligt den här veckan. Efter jobbet idag så drog jag och ett gäng på en invigningsfest till ett nytt hotell. En stor jävla buffé och man fick vin påfyllt hela tiden. Vart lite farligt där ett tag , jag har svårt att sluta dricka när jag väl har börjat, haha.. Åh va jag kommer sakna alla människor på mitt jobb!!!!!


På Fredag så tror jag att Alex ska komma till Stockholm? Jag hoppas det ! Har blivit bjuden på en rätt så stor fest ( verkar det som) :)



Av Camilla Carlsson - 11 juni 2011 20:53

Det blir utgång för min del ikväll. Bestämde det för typ 1 timme sen.

Efter att jag duschat och sminkat mig så upptäckte jag.... Att jag inte hade någon hårspray. Å våga inte ens tänka att jag är fjollig nu för ni vet aaalla att ni hade reagerat lika i min situation. Hårtork & hårspray är ett måste. Inte i vardagen, men till utgång. Om ni inte tycker det, så tycker ni fel. haha..

Skämt osidå. Jag får väl stå för att jag är en FJOLLA då.


Men det löste sig rätt så bra iaf.

   

Ovido - Quiz & Flashcards