camillac

Alla inlägg under april 2011

Av Camilla Carlsson - 28 april 2011 17:21

Jag brukar prata me Linda typ varje dag och nu är hon i Cypern!! Jag blir gaalen varje gång jag plockar upp mobilen för att ringa henne.


Sluta steka i Cypern och kom hem till mitt miserabla liv! ;)   



 

Av Camilla Carlsson - 27 april 2011 17:00

Förra veckan så pratade jag om att jag gillade vit toblerone så mycket. Idag när jag kom till jobbet så sa dom att en Magnus i receptionen hade köpt en grej åt mig. Det var toblerooonen. Gud så gulligt. :)

Man blir så glad då, man vet liksom att han lysnnar på mig & tänkte på mig när han var på den kryssningen. Det är inte så många som lyssnar på mig. Alex & jag har samma problem. Vi är väl mästare på att prata om en massa onödigt skit. :(

Förutom när vi pratar me varann, då tycker vi att vi pratar om jätte intressanta saker. Och när ingen lägger märke till mig så finns Alex alltid vid min sida och lyssnar, så jag slipper sitta & prata för mig själv.

Ser ni, nu börjar jag redan dribbla bort mig själv med att skriva en uppsatts om absolut ingenting.

Men det är väl jag de, i guess. :)


Nu ska jag ta tag i städningen.

Puss.

Av Camilla Carlsson - 26 april 2011 17:14

Hola!

 

Jag har varit på semester, känns det som ialafall!

Va så kul att träffa mamma igen, blir inte så ofta det händer i och med att vi bor sååå långt ifrån varandra. Jag grinade faktiskt igår när jag & Milou åkte därifrån. MAMMAGRIIIS :)  Har haft det helt underbart och orkar inte skriva om allt vi gjort utan bilderna får tala för sig själv. :)


         

Aj.

                       

Så avslutar vi med denna glassiga bild. Dricka vin mitt på dagen är dräggigt förutom när det är sol och har " semester" ;)


 


Pöss

Av Camilla Carlsson - 20 april 2011 16:51

Igår var det min otursdag, tappade två glas & lyckades spilla kaffe över hela mig. Fråga mig inte hur jag lyckades men jag missade fikarasten på jobbet tack vare det så jag var inte en glad människa, haha.

Idag så är det dock min turdag !

* Fick mina 8 timmars sömn & vaknade pigg som satan

* Skulle fråga Bollnäs byggarna om jag fick åka hem med dom imorgon, tydligen så hade dom åkt idag och jag hann aldrig fråga dom, otur tänker ni, men tänk att det var ju några söderhamnare på jobbet också som jag aldrig sett! Frågade dom & det gick sååå bra. Så nu åker jag tillbaka till Bollan redan ikväll :)

* Ringde pappa & frågade om han kunde hämta upp mig, tur som jag hade så skulle han passera Söderhamn vid 11 ikväll. Perfekt?

* Ringde Härjedalingen & avbokade min resa hem imorgon. I vanliga fall så fick man inte göra det så tätt inpå, men hon sa " Okey då, du har tur idag"


Nu ska jag äta & packa lite snabbt , sen åker jag med några okända grabbar till Söderhamn :)


Blir på sånt jävla party humör när jag hör den här! Är väl därför den heter "party rock anthem" hehe..

Av Camilla Carlsson - 19 april 2011 00:05

Erik Sandvold vill att jag skaffar facebook igen och har därmed gjort en ny profilbild åt mig. Snygg va? :)


 

Av Camilla Carlsson - 18 april 2011 23:43

Jahapp, då var man tillbaka i sthlm då. Vart party + bakfylla sen åka hem haha..

Dock åker jag tillbaka på tors igen sen hämtar mamma upp mig i B-town sen vidare till Vemdalen!


Lite bilder sen helgen

 

Stannade till hemma hos mig en sväng innan Tranan!

 

 

Haha, detta är humor! Vi båda är helt ovetandes om att vi äger lika skjortor. När jag hoppar in i så bilen hamnar båda i chock. Lika skjorta, svarta tights och tygskor. Vi fick oss ett gott skratt :)

Av Camilla Carlsson - 16 april 2011 11:32

Idag har jag varit väldigt produktiv. Klev upp kl 9 sen vidare till Mörby centrum för att handla allt jag behövde. Trodde inte att det skulle bli så mycket men efter en timma hade jag brännt iväg 1000 kr. Fan va småskit kostar mycket! Allt smink börjar ta slut och jag rensade ur byrålådan igår. Slutade med att jag hade typ 5 par strumpor kvar, haha!

Så ingen rolig shopping men behövande.


Nu ska jag packa , äta och duscha sen kommer Micke. Vi bestämde att han skulle köra så jag får avnjuta en bira på vägen hem , hähä!


Pöss


Update - Alex, Amanda, Linda & Angelica ska ut ikväll och förhoppningsvis Elin också? Alla tjejer samlade på tranan. Blir kuuul deeeee:) Girls night out!

Av Camilla Carlsson - 15 april 2011 18:32

Det här kommer bli sommarens låt, kom ihåg att jag var en av de första att säga det! hoho.  Needå, hörde den imorse och älskade den. Nu har jag hört den 3 ggr & är redan trött på den = En sommarplåga ! Men man blir ju på partyhumör!

Imorrn då jävlar hörrni!



Ovido - Quiz & Flashcards