camillac

Alla inlägg under mars 2011

Av Camilla Carlsson - 30 mars 2011 21:38

Nu har jag beställt klipptiiiiid! Jag älskar att klippa håret. Sitta & bli ompysslad och snacka en massa skit. Har verkligen hittat min favoritfrisör här i Sthlm!

Har blivit nöjd varje gång och hon är jätterolig också:)


 

Tror jag kör på den här frillan igen, gillade den!


  

Eller kanske den??


Hmmmm, aja, hinner fundera ut det innan lördagen.
Kanske blir något helt nytt. Kanske kör en britney? man vet aldrig.


Godnatt!

Av Camilla Carlsson - 29 mars 2011 20:22

Det är många som är lite deppig nu. Själv känner jag mig piggare & starkare än någonsin, typ. Lite överdrivet kanske. Men jag hoppas att jag kan få några på bättre humör ialafall. Oftast så ger det en mer när man ger energi till andra, för när man själv är nere så får man den tillbaka.


 


/ Dr. Camilla Phil McGraw

Av Camilla Carlsson - 28 mars 2011 20:27

Idag orka jag jogga i hela 40 min, utan paus! :O Det var nog vårkänslorna som gjorde att jag orkade springa så mycket. Att få känna asfalt under fötterna var en magisk känsla. Det är snart sommar , hur härligt känns inte det?!:D

 

Lyssnade även på Britney Spears nya skiva, tycker den är bra faktiskt! Kommer säkert hata den om någon vecka för att jag har tjatat ut alla låtar. Men just nu är den bra & den funkar utmärkt att träna till!




 

 


Av Camilla Carlsson - 27 mars 2011 00:17

Trodde att jag skulle vara full nu , men här sitter man nykter och nattbloggar.

Men inte klagar jag för det! Var ju meningen att jag skulle ut och partajja men jag ångra mig i sista sekund. Dels för att en tjej skulle jobba imorgon och dom andra skulle vara i stan typ nu. Kände inte för att festa till kl 5 inatt faktiskt.


Sparar pengar + energi inför veckan som kommer för nu jävlar vill jag jobba ARSLET av mig. :)


Så nu väntar jag på att syrran ska komma hem. och nej, jag har inte åkt hem än. Jag skulle hit en sväng igår & hjälpa henne att packa, vart liiiite längre än så haha:D


Föresten , om det är någon vän som vill vara min kompanjon på ett bröllop så är det bara att höra av sig. Saadet jäveln svek mig;) närå gumman. Men ialafall, 24 April äger det rum. Kommer bli skojj. :) Ringelidinga mig om det låter intressant!

Av Camilla Carlsson - 25 mars 2011 17:36

Utgång eller inte, det är frågan det.

Lovade syrran att jag skulle hjälpa henne att packa ikväll ( dom flyttar nästa vecka), men innan jag lämnade jobbet så började Malin och jag snacka om utgång ikväll... iiih.. Jag vill ju. Men nu har jag lovat syrran så nu håller jag fast vid det löftet. Om inte annat får de bli en sunkig utgång för min del,hehe.



Mer än så hinner jag inte skriva nu. Inte för att jag har nå intressant på lagret ändå. Hejsvejs!

Av Camilla Carlsson - 23 mars 2011 13:06

Nu är jag tillbaka i Sthlm igen. Vart lite väääl många dagar i Bollnäs, men har passat på att njuta & varit ute i solen så jag har laddat upp batterierna .

Alex och jag var ute på låååååångpromenad igår, vi gick i nästan 2 timmar!

Pappa frågade om Milou var sjuk för han låg i koma efter den promenaden, hehe.


På kvällen så vart jag bjuden på mat i Granbo! Guiseppe fick visa sina matlagningstalanger, Marilyn också & Amanda stod för efterrätten . Allt var riiiktigt gott!



Av Camilla Carlsson - 20 mars 2011 21:25

Trots förlusten i bandyn ( som drog ner på humöret idag), så har jag haft en kanon helg! Kortfattat : Lördag - Vaknade av att Amanda ringde och väckte mig kl 9, det var väldigt tacksamt då jag kikade ut och såg att det var strålande sol!!

Följde med Linda til Röste där vi grillade körv hos hennes föräldrar, huuuur myspysigt som helst! :) På kvällen så fick jag äntligen träffa Amandas italiano & sätta han på prov. Killen är helt klart godkänd! Dom är en perfect match. ;) Så vi hade det väldigt trevligt hemma hos jonse & bettan allihopa.


 

Jag skulle få Milou att plumsa i snön för att få bort allt smuts från den lilla smutsgrisen, dock fastnade jag & Milou passade på att ge igen hahah!

    Milou grävde jord under altanen. Då säger Linda

- Det där är katternas toalett...

    Grillmästar'n Pär   Linda & Annica :)   Vi promenerade til Fredrik & hälsade på!


Av Camilla Carlsson - 16 mars 2011 17:32


Haha, så sött! Blir rädd när mamma nyser.

Ovido - Quiz & Flashcards