camillac

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Camilla Carlsson - 4 oktober 2011 21:04

Aaaah nu vill jag ha den 25e Oktober. Har affärsmannaskap nu  :S

Ekonomi o skit... Men bra om man vill starta eget någongång ialafall.

Men har väl hunnit glömma allt till den dagen det inträffar,haha.


Seeeeen har jag upptäckt att jag saknar Stockholm mer än jag anat också.

Det som gör Orsa bra är ju skolan & allt folk + natur, men Stockholm hade fan sina finesser det också. Speciellt nu när mörkret kommer. Att fixa till sig och bara sätta sig på någon fin bar i Stockholm med brudarna = värt. Eller att bara gå ut en mörk Novemberdag och kolla ut över Stockholm som lystes upp av alla gatulampor, affärer och nattliv.

Men ska försöka besöka Stockholm nu snart =)



Om ni undrar varför jag skriver hela tiden om hur jag känner så är det för att jag vill ha detta som en liten återblick för mig själv. Kul att veta hur man tycker och känner nu, så kan man kolla tillbaka på dessa 2 år senare i livet.



 Puss häjj.







  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

RSS

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards